Z Reiki co dnia

O tym, że reiki uzdrawia poprzez dotyk, wie juz chyba każdy. Także o tym, ze pomaga w medytacji, w wyciszeniu się i utrzymaniu pogody ducha, też.

Jednak Reiki to nie tylko uzdrawianie energetyczne.
To jak i gdzie mozna zastosować reiki zależy tylko od naszej kreatywności (tego między innymi nauczył mnie mój Mistrz II stopnia, zachęcał też do eksperymentów z reiki, za co mu jestem wdzięczna, bo odkryłam wiele nowych możliwości zastosowania tej energii).

Reiki oprócz tego, ze jest fantastycznym narzędziem zawsze pod ręką :D, pomocnym jako pierwsza pomoc w nagłych dolegliwościach, jak i pomco w większych, sprawdza się w życiu codziennym w innych dziedzinach.

O zastosowaniu na rośliny i zwierzęta juz pisałam w innym temacie, więc tu powtarzać nie będę.
Ale reiki jest też cudownym poprawiaczem smaku potraw. Wystarczy chwilę potrzymać łapki nad kawą, herbatą czy innym napojem, oraz nad wszelkimi potrawami, a jakość smaku zddecydowanie się poprawia. Robiąc reiki pożywieniu dostarczamy reż do organizmu nie tylko smaczne ale i zdrowe jedzenie.

Ładowanie baterii a nawet akumultaorów to kolejna mozliwosć zastosowania reiki. Ja sama czasem jak mi bateria siadzie to podładuję ją odrobinę, tak by zrobić jeszcze to Jedno zdjęcie, posłuchać jeszcze tej Jednej piosenki, zanim kupie nową baterię :) Działa, serio, sprawdzone.

Reiki mozna też słać z intencją czegoś w przyszłość i... przeszłosć. Tak, tak. Można. Bardziej nawet po 2 stopniu, bo tam mamy dodatkowe narzędzia w postaci znaków, a wtedy tylko my sami ograniczamy się w stosowaniu reiki.

Poprzez reiki mozemy tworzyc wokół siebie barierę ochronną, odbijającą złe energie, mozemy z nich oczyszczać swoje mieszkania i... swoje życie. Naprawiać zwiazki, lub pozbywać się z życia tego co zbędne.

Możemy energetyzować siebie, pożywienie, napoje, poprawiać jakość i smak wody i jedzenia, cieszyć się bujnymi kwiatami, leczyć, ładować baterie, ułatwiać umierajacym przejście na drugą stronę, egzorcyzmować, uzdrawia ć ciało i duszę, rozśmieszać (mój syn potrafi po reiki dostać ataku śmiechu), koić nerwy, łagodzić stres, naprawiać i ulepszać relacje z innymi, naprawiać drobne usterki (tak tak, czasem wystarczy zrobić zabieg reiki na komputer, lub inny domowy spzręt, a "ruszy" i jeszcze da rade ;) ).
Pomaga tez w koncentracji a tym samym ułatwia naukę i zdawanie egzaminów.
Reiki z powodzeniem mozna stosować w każdej dziedzinie życia. Dlatego podobnie jak Mój Mistrz z II stopnia zachęcam do eksperymentowania z energią reiki i cieszenia się nią w każdej chwili naszego życia.

Pozdrawiam.

Komentarze