Anomalia?

Natura potrafi zaskoczyć nas na każdym kroku.
3 Maja to dla nas czas nie tylko obchodów rocznicy uchwalenia pierwszej Konstytucji Europejskiej, ale też czas majówek. Te zwykle kojarzą się z piknikami na łonie natury.


W tym roku Matka Gaja przypomniała nam o swojej sile i mocy. Przypomniała, że Jest i domaga się szacunku.




Poranek 3 Maja 2011 - Dzierżoniów

...............................................................................................................................

A tak wygląda świat po zimowej bitwie: 4 Maja 2011

Parki i skwery o poranku, pełne są poległych i rannych na służbie Gai.





Moja ukochana Wierzba w Parku. Ile razy wołała mnie, gdy spacerowałam z synem po parku. Pod jej gałęziami wyznawałam miłość i przyjmowałam wyznanie miłosne.



Umierając zgniotła pobliska Czeremchę, która jeszcze kwietniowo odurzała zapachem.



Mimo wszystko pejzaż zimowo letni ma swój urok.


Komentarze

  1. Ostali sie obserwatorzy, jak bialo czarno tudziez zielone lozy. W krainie wiosenne chmury walnely sniegiem z gory. Wedrowiec na zdeptanym szlaku pozostawil stopy slad. Piekny widok, to moj i twoj i nasz swiat.

    Art2013
    p.s. ile piekna w tym okrutnym spojrzeniu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz