Pieśń Mocy

Pieśń Mocy - podobno każdy z nas nosi ją w sobie. Jest oczyszczeniem, tarczą ochronną, pomocą, odnową. Jest czymś, co wyrywa się z nas, daje nam siłę.
Ten kto odrzuci lęk, wstyd, kto zdoła się otworzyć na moc w sobie, na życiodajną siłę w sobie, ten uzyska pieśń.
Kiedy pierwszy raz się zetknęłam z pojęciem pieśni mocy, wydawało mi się, że to po prostu wyśpiewane słowa, może z jakiejś książki o szamanizmie? Tymczasem pieśń nie nadchodziła, a ja nie przejmowałam się tym, bo nie mam za bardzo głosu.
Pewnego dnia jednak moja pieśń uleciała ze mnie, śpiewała się długo, słowa płynęły same, tak samo jak melodyjność, rytm i tempo.
To było jedno z najważniejszych oczyszczań.
Od tej pory pieśni pojawiały się już częściej i wciąż pojawiają, kiedy nadchodzi ich czas.
Są moimi osobistymi pieśniami mocy, bo niosą tę moc ze sobą. Wydobywają na powierzchnię moją własną. Oczyszczają, dodają energii i radości.
Trzeba tylko pozwolić Pieśni się uwolnić i wzlecieć :)

Komentarze